Najczęściej zadawane pytania

  • W jaki sposób umieścić moja stronę www na serwerze NSM?

    Pomocny w tym będzie program-klient FTP. Ściągnij WS-FTP.exe lub Total comander z naszego serwera: http://download.nsm.pl/. Po zainstalowaniu programu należy skonfigurować połączenie.

    Robimy to korzystając z następujących danych:

    * Profile Name: nsm.pl
    * Host Name/Address: ftp.nsm.pl
    * Host Type: Automatic Detect
    * User ID: login
    * Password: haslo

  • Czy w NSM są jakieś huby DC i jakie są ich adresy?

    Firma Net-Sat Media posiada firmowy serwer wymiany plików który znajduje się pod adresem dc.nsm.pl. Skąd mogę ściągnąć program DC lub Emule?

    Można je ściągnąć z naszego serwera: http://download.nsm.pl/ albo z oficjalnych stron :

    * program DC, jak i inne informacje o dc są dostępne pod adresem: http:// www.dc.nsm.pl
    * program Emule: http://www.emule-project.net/

  • Czy mogę samodzielnie podłączyć więcej niż 1 komputer do mojego gniazdka sieciowego?

    Tak, w ramach lokalu do którego jest dostarczana usługa można za pomocą tzw. "routera" podłączyć więcej komputerów lub innych urządzeń internetowych.

    Niedozwolone jest udostępnianie łącza poza lokal wskazany w umowie.

  • Czy mogę dostać konto shell na serwerze nsm.pl?

    Nie oferujemy naszym klientom dostępu do shell. Próby połączenia się z serwerem za pomocą telnet lub SSH mogą zaowocować blokadą dostępu do internetu.

  • Czy mogę samodzielnie zmienić swoje IP lub hosta?

    Nie, klient nie może samodzielnie zmieniać przydzielonego mu IP a także zmieniać ustalonej wcześniej nazwy hosta. Zmiany te mogą spowodować zablokowanie dostępu do sieci.

  • Czy wysyłacie wszystkim swoim klientom faktury?

    Nie, osoby które chcą mieć drukowane faktury mogą je odbierać w Biurze Obsługi Klienta w siedzibie firmy, firmom na ich życzenie wysyłamy faktury pocztą.

  • Jak mogę opłacać abonament?

    Abonament należy opłacać do 10 dnia każdego miesiąca, w miesiącu bieżącym z góry. Wpłaty można dokonać w kasie Monetii znajdującej się w siedzibie Net Sat Media lub przez Pocztę Polską, banki oraz bankowe zlecenia stałe. Numer konta znajdą Państwo na umowie oraz fakturach wystawianych za świadczone usługi.

  • Ile czasu trzeba czekać na instalację łącza do internetu?

    Maksymalny czas oczekiwania od dnia podpisania umowy wynosi 14 dni, jednak standardowo instalacja odbywa się w ciągu 1-3 dni.

  • Jaka jest różnica między łączem stałym (dzierżawionym), oferowanym przez NSM a modemowym (komutowanym, dial-up)?

    Podstawowa różnica jest taka, że w przypadku łącza stałego mają Państwo dostęp do Internetu przez cała dobę. W przypadku modemu połączenie z Internetem uzyskują Państwo tylko w momencie połączenia się pod dany numer (np.: w przypadku TPSA: 0 20 21 22).
    Drugą różnicą jest sposób uiszczania opłat. W przypadku modemu opłata jest uzależniona od czasu połączenia z Internetem. W przypadku łącza stałego opłata jest stała – niezależna od czasu spędzonego w sieci.

  • Chcę podłączyć się do sieci NSM, jak to zrobić?

    Umowę można złożyć w jeden z następujących sposobów:

    • Bezpośrednio w naszym biurze (Gdańsk-Chełm, ul. Chałubińskiego 25C od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 18.00
    • Poprzez formularz na naszej stronie

 

Net-Sat Media Sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 25 C
80-807 Gdańsk

Biuro Obsługi Klienta
tel. 58 300 50 05
fax 58 300 50 05 wew. 128
e-mail: bok@nsm.pl

facebook digg twitter rss feed